HAPPYMOOR Tarina: Isletin brändiuudistuksessa hyödynnettiin tarinallistamista

Isletin brändiuudistuksessa hyödynnettiin tarinallistamista, joka linkittyy aina vahvasti yrityksen liiketoiminnallisiin tavoitteisiin. HAPPYMOORin palveluformaatti yhdistää tekemisessä brändäämiseen ja markkinointiviestintään mm. tarinalähtöiseen palvelumuotoiluun, muutosjohtamiseen sekä strategiatyöskentelyyn.

Islet yllätti HAPPYMOOR Miehistössä toimivan tarinallistamisen edelläkävijän Kalliomäen Annen heittäytymiskyvyllään: “Islet lähti rohkeasti viemään tarinallistamiseen liittyvää dramatisointia, juonellisuutta ja elämyksellisyyttä liiketoimintansa ytimeen ja palvelun tasolle, mikä on B2B-puolella Suomessa vielä uutta. Se vahvistaa heidän viestiään uraauurtavana esikuvana teknologian maailmassa.“

HAPPYMOOR Miehistössä HAPPYMOOR Islet -brändiuudistusprojektissa mukana olivat Annen lisäksi kokemusmuotoilijat Pia Pihlaja, Vilma Gustafsson, Milla Kissaniitty, Markku Luola, Robin Flykt, Mira Vorne, Jussi Paakkinen, Heli Hirvelä, John Tackman, muutosvalmentaja Miia Hirvonen Os MantereOs Mantere sekä luotsina bisnes- ja kokemusmuotoilija Jannika Joutsenniemi.