Tiedote 2021-12-07 Seikkaile Supermarsuna ja pelasta Itämeri ilkeän salaliiton kynsistäSTÄ

Perheen ravintolareissu tai hotellivisiitti voi pian olla Supermarsu-seikkailu Itämeren puolesta. Helsingin ja Turun ravintoloissa, hotelleissa ja käyntikohteissa on kevättalvella tarjolla elämyksiä, reittejä ja pelejä, joissa lapset pääsevät muuttumaan Supermarsuiksi.

Paula Norosen suosituista Supermarsu-kirjoista tuttu Emilia Laitinen-Nieminen kutsuu kaikki lapset ja lapsenmieliset Supermarsuiksi pelastamaan Itämerta helmi-maaliskuussa 2022.

Itämerellä on menossa suuri taistelu. Ilkeä, ovela ja hämäräperäinen salaliitto S@as.te haluaa tyhjentää meren kaloista ja uimareista, jotta saisi Suomen ja koko maailman haltuunsa. Se on kieroudellaan onnistunut värväämään valtavan joukon kätyreitä likaamaan merta. Lapset ja lapsenmieliset taistelevat Itämeren puolesta Sa@s.teen salaliittoa vastaan jännittävissä pelastustehtävissä.

Pelastustehtävät ovat myynnissä uudentyyppisessä kokemuskaupassa happymoor.clubissa, joka avataan tänään. Paula Norosen kirjojen tyyliin rakennetut pelastustehtävät ovat jännittäviä, hauskoja ja opettavaisia. Matkan varrella riittää kiperiä pähkinöitä, jänniä tarinoita ja naurua samalla, kun opitaan tärkeitä asioita Itämerestä ja sen suojelusta

Jokaisesta happymoor.club -kokemuskaupasta myydystä Supermarsu-elämyksestä ja -tuotteesta kokemuksen tuottanut yritys lahjoittaa Pidä Saaristo Siistinä ry:n Itämeren hyväksi tekemään työhön.

Jännittävät pelastustehtävät on suunnitellut rautaisten ammattilaisten tiimi, mukana muun muassa tuottaja Jannika Joutsenniemi, käsikirjoittaja Janne Metso, pelisuunnittelija Emmi Kärnä sekä Supermarsu-kirjojen kuvittaja Terese Bast. Emilian äänenä tarinaa kuljettaa Putouksesta ja Suurmestarista tuttu suosikkinäyttelijä Pilvi Hämäläinen.

Happymoor.club